Esdal NieuwsFAQ

Meest gestelde vragen over huur locker (kluisje)

Meest gestelde vragen over huur locker (kluisje)

Ik heb de schoolkosten al betaald aan het begin van het schooljaar. Hoe kan het dat ik nu de huur van de locker nog moet betalen?
U heeft eerder dit schooljaar inderdaad schoolkosten betaald, echter daar zat de huur van de locker niet bij. Dit omdat wij zijn overgegaan naar een nieuw systeem voor de verhuur van de lockers, namelijk via Huureenkluisje. Huureenkluisje brengt de huur van de locker later in rekening.

Waarom ontvang ik als ouder niet de e-mail over de huur van de locker?
De communicatie over de huur van de locker gebeurt door Huurenkluisje en ze maken hierbij gebruik van het Magister mailadres van de leerling. Huureenkluisje doet de inning ook voor veel andere scholen en maakt daarbij altijd gebruik van het Magister mailadres van leerlingen.

Als u wilt dat u ook de e-mails ontvangt over de huur van de locker dan kunt u na de reservering, bij de bevestiging uw e-mailadres invullen, zie onderstaand voorbeeld:

Het lukt niet om in te loggen op Huureenkluisje. Hoe kan dat?
Het kan zijn dat u nog ingelogd bent met uw ouderaccount in Magister. U zou kunnen proberen de browser (Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox enz.) af te sluiten en opnieuw te starten. Ook kunt u het op een ander device (andere laptop, pc, tablet of mobiele telefoon) proberen.